tirsdag 13. juli 2010

til bryllupet 7 august

-gjestelisten er ferdig så vet hvem som kommer
-lokalet er betilt
-kirke i orden
-fotograf fikset (jeg og fotografen skal på torsdagen sjekke ut plass for utefotografering)
-duker er ordnet
-kjolen kommer en uke før bryllupet (litt i siste liten men siden jeg selv kan gjøre endringer på den så går det greit)
alt tilbehør er ordnet
-mat bestilt
-kaker bestilt (av venner)
-barnepass fikset
-vi skal ligge i campingvogn på bryllupsnatten (all lokal overnatting er booket av bryllupsgjester)
-frisør for meg og barna bestilt, skal om 1,5uke på prøvetime (napping og farging av bryn er med i prøvetimen)
-blomster skal kjøpes buketter
-ringer bruker vi forlovelsesringer, må bare få sjekket opp ny gravering og min må taes ut litt
- holder på med sanger, taler, bordplassering, hefter
-dress til samboeren kjøpes på lørdagen, samt kjoler til ungene
- pynt er ikke kjøpt enda
-drikke holder vi på å kjøpe litt og litt
-levende musikk er ordnet
- har ikke sett på sanger men det skal jeg

sikkert mye mer jeg må se på og sikkert glemt og
tips?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar