søndag 25. juli 2010

dagen startet jo vanlig, gikk tur med hunden så ringte mamma om at vi skulle møtes å dra på bakeriet med ungene, og da fant min samboer at dette var jo noe han og skulle være med, noe som ikke fult er dagligdags.
spiste god frokost/lunsj og der kommer vennegjengen min inn med kameraer, hatt, svære støvler, lester og mammas ROSA onepice (som jeg har sydd) Inn på bakeriet sitt toalett (dette på lørdag rundt 11) kommer da ut i dette hærlige antrekket til alles fornøyelse.
Etter det bar det ut på en parkeringsplass hvor jeg skulle få vist hvordan man danset salsa som linedance, dette på 2-3 min for jeg skulle jo holde kurs på torget.
OG da var jakten igang, prøve finne kursdeltakere som ville være med på kurset som hadde den svimlende kursavgiften på 5kr
Jeg gikk på kafeer, butikker, sprang bort til alle jeg så men må si jeg er skuffet over innsatsviljen til folkene. danset litt swing og holdte da kurset for ett par fra swingklubben og vennene mine, og en haug med skuelystene mennersker.
Noen som har prøvd å danse i store slagstøvler i str 46?
det er ikke enkelt spesielt ikke å danse swing mens man prøve å holde støvlene og coboyhatten på plass. Så fikk jeg ny beskjed om at jeg skulle kjøres opp i ett hus til en eldre mann og ha personlig stripptees, men da steilet jeg litt, men så omformulerte de at jeg trengte ikke kle av meg noe bare danse litt, jaja da er det greit det da.
blir kjørt opp til ett hus, kastet ut i bilen med beskjeden inn den døren dær du er ventet kom inn og der var det MASSAGE å få, fy flate hvor deilig fikk avspenningsmassage og litt kopping Beskjeden etterpå var at jeg skulle hjem og hvile se om jeg fikk spist og sovet litt. det måtte legges inn slikt pga en lang dag og både jeg og en venninne har ikke verdens beste helse.
Så kl 18 kommer forloveren min på føra for å godkjenne antrekk nr 2, det skulle være minst mulig klær toppen måtte være uten armer og utringet. kommer ned til venninna mi og der var det laget mat som vi koset oss med.
Så startet drikkingen og drikkelekene og de var jo da laget slik at jeg skulle drikke mest mulig så svarene var omrokkert. slike pinlige spørsmål og spørsmål om hvor godt jeg kjente samboeren min. og de skulle mime forskjellig og jeg skulle gjette, ja og så skulle jeg etterpå mine en haug med tullete ord som f.eks vinglefetta
Vi lo og hadde det så morsomt.
Da det var tid til å gå ut fikk jeg først ett strømpebånd med godteri så tok de og klattet MANGE flekker av spiselig maling på armer, hals, rygg og bryst (de var snill hvor de plasserte dette da) så fikk jeg en lapp på ryggen som jeg ikke fikk sett så bar det ut

Lappen sto det:
Rikkes utdrikningslag
klem 5kr
dans 10kr
sleik 15kr (bodypaint)
Strømpebånd 15kr
Kun kontant betaling!!!

fikk til nød slippe inn på uteplassen Kan vel si jeg gav de fleste en god latter, lillebroren min var jo og der og han prøvde fortvilt å selge meg til gjestene.
Var utrolig morsomt, jeg gikk rundt den som var tøffest var ei jente som var i forsvaret (hun satt sammen med en stor gjeng fra forsvaret og, da kun gutter) hun bladde opp en 50-lapp og tok seg en mak på armen og nafset i strømpebåndet. Kan si slik at jeg tjente ove 500 til drikke samt jeg fikk spandert 2 drammer, en cider og en shot, og jeg drakk alt då midt i musikken så hører jeg over høytaleren hvor jeg får beskjed om å komme på scena/dansegolvet å ha oppvisning på den dansen fra kurset. haha ja høy promille glatte sko men danset gjorde jeg, fikk da klart å dratt med meg venninnen min som lærte meg denne dansen da og høstet stør jubel Når uteplassen stengte så bar det tilbake til veninnen min og mer drikking jeg kom meg hjem kl halv åtte i morges Ja og det var ikke noe igjen av strømpebåndet for gav vekk gratis smaksprøve når serveringen var stengt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar