fredag 29. januar 2010

Frieriet

jeg og min samboer møttes og ble sammen ombord en tråler dette er hvor vår eldste datter ble unnfanget og.så i sommer byttet han tråler og var ute på jobb på sjøenjeg sendte mail til rederiet for å få mail adr til skipper ombord båtenså spurte jeg skipper om hjelp til å få fridd til min kjæreså han skrev ut og hengte opp denne lappen på oppslagstavlen med info fra skipper og rederiet
Viktig beskjed
Dette er vel en passende måte å gjøre dette på. For en del år siden møttes vi om bord en tråler. Eldste jente ble til om bord en tråler
Så neste spørsmål er til deg *********:
VIL DU GIFTE DEG MED MEG I AUGUST?
Hilsen din samboer!
svar må avgis på tlf

han var da ikke den første som så denne lappen på oppslagstavlen, så mange begynte å le og si nå blir det dyrt ja, fort deg å finge hjem.samboeren leste lappenså gikk han han i dagligrommet å satt seg men måtte tilbake å lese lappen enda en gang, så loggen han på msn å facebook men hørte ikke noeså 20 min etter vaktskiftet ringte han, sa ingenting først før det stille kom; har du hengt opp en lapp her?men måtte til slutt spørre om jeg kunne få svar på lappen. og det var ett brøl: JAAAAAA for F****

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar